چهارشنبه ۱۶ آبان
قوی عاشق شعری از زهرا مهدوی راد(گل یخ)
از دفتر غزل ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ۱۴:۳۲ شماره ثبت ۱۰۵۶۹۳
بازدید : ۲۵۳ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر زهرا مهدوی راد(گل یخ)
آخرین اشعار ناب زهرا مهدوی راد(گل یخ)
|
زندگی می ترسد از آغوش دنیایی که نیست
رنگ می بازد نگاهش سوی فردایی که نیست
خستگی می ریزد از دیوارهای صبح نو
شب چرا پنهان شده در پشت یلدایی که نیست؟
آسمان اشک دلش را گر چه می ریزد به عشق
سیل آخر می شود دلتنگ دریایی که نیست
خنده می بافیم شاید کم شود سرمای دل
بر تن بغضی پریشان پیش گرمایی که نیست
قوی عاشق در پی عمری سکوت سرد و تلخ
عشق ها می سازد از تصویر آوایی که نیست
#زهرا مهدوی راد
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما زیبا نگرید استاد | |
|
درود بر شما جناب خوشروی گرامی شما همیشه به خط خطی های من نظر لطف دارین سپاس از حضور شما | |
|
درود بر شاعر بزرگ جناب آزادبخت عزیز به مهر خواندید جانا سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
غمگین