جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر سیده نسترن طالب زاده
آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده
|
در خزان کهربایی خسته ،
با رقص مگنولیا
میان غزلهای بیمثال ، میپیچی ...
چقدر یاد تو ، در دل دارم
چقدر گل سرخ!
، در شبی ممتد ....
.
.
.
برای جنگل تنها،
مه سنگین بارورم ..
که شعله میزند
به انبساط سبز روشن هر برگ ..
مسافران ماهکامه
در هیاهواند
طلوع میکنی و آفتاب ناز میبارد ...
و منظره ی سخاوت ریرا
گشوده دستانش...
تو آمده بودی و
فراز مصطبه ای آبی،
اقیانوس
برای دلت ، مادرانه نجوا کرد..
آه
من بودم
من بودم
و پیراهن صورتیم را
میان نازکی انگشتهایم ، پنهان کردم ..
پروانه های سرمست
با زوبینهای طلایی رویا
در رد گام هایم ، جا ماندند
میان زوزه ی غمهای خسته شبرو
مرور میکنمت ،
از خیال تا فردا...
وقار رنگهایی که بدهکارست
غنچه ی قدسی بوسه
به شمع بازوان معطر غمگینت ..
شب ، خلسه ارابه های تب انگیزست ..
به برفریز زمستان تا ابد مرتد
عماری لیلا
آرامشی بیمرز...
-درایه های چگال زمینی شدن ، تماشاییست ...-
بیا
از مرارت عذرای خلوت نشین
از زنانگی هوسناک زنجیر نقره ی نیلوفر
به آغوشم ..
ماه ، بیزبانست و تیشه میزنند ابرها ..
میترسم
از دفینه ی احساسی
که سنگ بزهناک شمایل انسان
میشکند هر گاه ...
|
|
نقدها و نظرات
|
درودو عرض ادب استاد ارجمند_______ | |
|
با درودها و تقدیم سپاس و احترام رد قلم شما شاعر فرزانه را ارج مینهم . سپاسگزارم از زمان زرینی که اختصاص دادید. بسیار آموختم
| |
|
با درودها و سپاس از استاد گرامی جناب جمشیدی کمال امتنان از مواردی که گوشزد فرمودید و زمان زرینی که اختصاص دادید.بامهر | |
|
دروداستاد گرامی پناهت مهرپرودگار حضرت دوست | |
|
درودتان جناب بختیاری گرانمهر، برادر گرانمایه بسیار خوش آمدید و شاگردنوازی فرمودید خرسندم مورد قبول طبع والای شما قرار گرفت. بخش نقد و نظرات را به درخواست جناب آزادبخت گرانقدر گشودم ، به دلیل محدودیت زمانی ، پاسخگویی به مهر خوبان برایم مقدور نیست ، پیشاپیش سپاسگزارم . با احترام | |
|
درود و عرض ادب استادارجمند_______ | |
|
سلام سپاس که به یادم هستی خداوند به یادت باد خواندم و اثر فوق اندیشه ی حقیرم بود خداحافظ | |
|
درودو عرض ادب جناب آزادبخت _______ | |
|
عرض ادب ودرود جناب آزاد_______ | |
|
عرض ادب و ارادت بانو گودرزی عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود
دستمریزاد
موفق باشید