دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر کوروش فلاح نژاد (رِند)
آخرین اشعار ناب کوروش فلاح نژاد (رِند)
|
شبی چنین
آرامشی ایستا
روی ایوان خانه
میخواند مرا
.
هوایی چنین
صدای مادر
به شامی جانانه
میخواند مرا
.
در سکوتی شگرف
دعوت به چای
با صدای پدرانه
میخواند مرا
.
خیالی شگفت
وسط حیاط
به بازی کودکانه
میخواند مرا
.
پابرهنه لب دریا
هوس آبتنی
تابستان بیبهانه
میخواند مرا
.
گذار از کودکی
با شرم بلوغ
در حمام زنانه
میخواند مرا
.
گذران عمر
با سرشکی سرد
در اندوه زمانه
میخواند مرا
.
غرقم در سیاهی
در خاموشی خاک
مرگ دلبرانه
میخواند مرا
.
گذشتم از روز
بریدم از درد
اما رنج شبانه
میخواند مرا
.
کوچهی باران زده
دختر پشت پنجره
هنوز عاشقانه
میخواند مرا
.
سیگار و کبریت
الکلِ کشمش
به مستی عارفانه
میخواند مرا
طناب و درخت
به تاببازی زندگی
یا دار حلاجانه
میخواند مرا
.
سیم های زندگی
روی نُت آخر
به سماع وحشیانه
میخواند مرا
.
تاس آخر
در بازی باخته
قاپ قمارخانه
میخواند مرا
.
ماسوله شدم
مسافری غریب
به مهمانخانه
میخواند مرا
.
سر رفتم از زندگی
مرگ به مقدار لازم
پیمانه به پیمانه
میخواند مرا
.
کجای راهم؟
کجا آویختهام؟
راستی یا فسانه
میخواند مرا
.
کوروش فلاح نژاد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود
موفق باشید