يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر الناز حاجیان (مهربانی)
آخرین اشعار ناب الناز حاجیان (مهربانی)
|
جهنم همان جاییست که نه میشود دل بست نه میشود شاکر بود و نه میشود دنبال صلحی رفت تنها میشود عذاب کشید فریاد زد
و در نومیدها دست و پازد
در جهنم فقط یک چیز حکمرانی دارد سیاهی
تو فرمانبری
و سیاهی حکمران
تو مانند برده درآن جهنم در نفهمیت دست و پا میزنی
یا باید تحمل کنی و نعره پشیمانی سر دهی ویا هرآنچه را که کرده ایی بازتابشان را بر تنت مانند شلاقی مهمان کنی
درآن جهنم چیزی بنام بخشش عاید تو نخاهد شد
چیزهای زیادی هستند که میتوانی بیابی افرادی شبیه به خود
پنهانکاری ها
چشمانی گرد شده
و زبانهای آویزان شده
آنجا جایگاهی مشخص برای تو و امثال تو است ...هیچ چیز بجز زجر و تاوان عایدت نخواهد شد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیبا بود