شنبه ۳ آذر
زندگی شعری از علی اوسط حسینی
از دفتر پرنیان نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ۱۸:۵۰ شماره ثبت ۱۰۴۶۱۷
بازدید : ۲۶۱ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب علی اوسط حسینی
|
زندگی
***
زندگی چون رود جاری و روان
شب و روز در گذر است
نقش تو در کهکشان بیکران
نقش یک رهگذر است
در گذر از ماه ها و فصل ها
فرصت تکرار نیست
گر ببینی راه را تا انتها
زندگی انقدرها دشوار نیست
تا که تن در قفس باورها
برده و زندانی است
زندگی در نطرت تکراری است
کار تو یکسره سرگردانی است
خیز و خود آزاد کن
چشمهایت باز کن
از نو به خود نظاره کن
جنبشی را از درون آغاز کن
تا که خود را یافتی
برگرد به شور زندگی
با دو صد آزادگی
بر خویشتن کن بندگی
***
علی اوسط حسینی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا بود