جمعه ۲ آذر
سخت شعری از کیانوش موذنی (منیب)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ ۰۲:۰۳ شماره ثبت ۱۰۴۵۱۷
بازدید : ۲۰۲ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر کیانوش موذنی (منیب)
آخرین اشعار ناب کیانوش موذنی (منیب)
|
نمیدانی چقدر سخت است
که جوشد درد عشق اما!
نه دلداری به پایت هست
نه دل را کرده ای مهمان
نمیدانی چقدر سخت است
که آه اندر بساتت نیست
تو آهی میکشی از جود
که دلبر جز خیالی نیست
نمیدانی چقدر سخت است
که ریزد بر سرت باران
نباشد سقفی از جنس
خیال عاشق عریان
نمیدانی چقدر سخت است
هوایت پر ز عشق باشد
میان عقل و دل اما
پر از جنگ و جدل باشد
نمیدانی چقدر سخت است
که آدم بی رمق باشد
که از ظلم و عدالت جز
حروفی نابلد باشد
همه گفتیم از سختی و
آسایش ز ما گم شد
چه آسایش در این عالم
که عالم خود مردد شد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
اِنَّ مَعَ العُسرِ یُسری :
همانا یقیناً با سختی ها آسانی ست