صدام کن , نگام کن , نگارم
تویی , درمون و , بال و پرم
نگام کن , عزیز این دلم
به کی بگم عشق و تاج سرم
نگام کن , این دل تو رو خواسته
به کی بگه این درد و دل و غصه
نگام کن , این دل تو رو خواسته
به کی بگه این درد و دل و غصه
بارونه چشام
چرا یادم نمیره نگاهتو
زمستونه برام
دسته تنها سرده بی تو
حالم نمیخواد
خوب شد بعد تو انگارو
مینالم به خود
دردی که موند از تو یادگارو
بارونه چشام
چرا یادم نمیره نگاهتو
زمستونه برام
دسته تنها سرده بی تو
حالم نمیخواد
خوب شد بعد تو انگارو
مینالم به خود
دردی که موند از تو یادگارو
یه چیزو یاد داشته باش
از من که میگذری
حداقل اونو دوست داشته باش
از من که میگذری
تو رو که دوس داشتم
نگو که نداشتم
بیشتر از خودم دوس داشتم
نگو که نداشتم
یه چیزو یاد داشته باش
از من که میگذری
حداقل اونو دوست داشته باش
از من که میگذری
تو رو که دوس داشتم
نگو که نداشتم
بیشتر از خودم دوس داشتم
نگو که نداشتم
بارونه چشام
چرا یادم نمیره نگاهتو
زمستونه برام
دسته تنها سرده بی تو
حالم نمیخواد
خوب شد بعد تو انگارو
مینالم به خود
دردی که موند از تو یادگارو
بارونه چشام
چرا یادم نمیره نگاهتو
زمستونه برام
دسته تنها سرده بی تو
حالم نمیخواد
خوب شد بعد تو انگارو
مینالم به خود
دردی که موند از تو یادگارو
این پیام منه ای که گذشتی
تو منو سر چی بازیچه کردی
این دل دیگه گذشته
دیگه بر نگرد به گذشته
این پیام منه ای که گذشتی
تو منو سر چی بازیچه کردی
این دل دیگه گذشته
دیگه بر نگرد به گذشته
بارونه چشام
چرا یادم نمیره نگاهتو
زمستونه برام
دسته تنها سرده بی تو
حالم نمیخواد
خوب شد بعد تو انگارو
مینالم به خود
دردی که موند از تو یادگارو
بارونه چشام
چرا یادم نمیره نگاهتو
زمستونه برام
دسته تنها سرده بی تو
حالم نمیخواد
خوب شد بعد تو انگارو
مینالم به خود
دردی که موند از تو یادگارو
شعر و ترانه ( بارونه چشام ) از m.f
سلامت باشید و شاد