جمعه ۲ آذر
بام شهر شعری از مسعود محسنی نژاد
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰ ۲۱:۴۷ شماره ثبت ۱۰۴۰۹۶
بازدید : ۱۸۰ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر مسعود محسنی نژاد
آخرین اشعار ناب مسعود محسنی نژاد
|
هنوز هرجمعه تو بامم
بطور حتم بی وقفه
که باشم هم مسیر تو
ببینم تورو هردفعه
تو بام شهر آدمها
شبیه هم چقدر میشن
توشکل هیچکس نیستی
یکی هستی شبیه من
یکی که راه برای اون
مسافت نیست یک رازه
مگه تو رفتنا نیست که
آدم آدم رو میشناسه
نگاه من آدمایی رو
که از جنس منو مائن
فقط میرن تا بالاتر
فقط فکر طی راهن
نگاهشون به اون قله ست
همون که آخر بامه
همونجاست که میفهمی حیف
تهش پوچ، بی سرانجامه
تا وقتی روی اون قله
به اون دورا میشی خیره
میفهمی کل این بودن
بدون عشق دلگیره
غروب جمعه بام شهر
بدون تو سرازیرم
بازم تا قله برگشتن
بازم تا خونه درگیرم
چقدر باید بیام تا تو
بفهمی باتو هم رازم
چقدر باید بیام تا تو
بفهمی با تو اندازه م
چقدر این راه تکراری
باید طی شه تو بام شهر
تا چندتا جمعه ی دلگیر
باید بی تو شه خاکستر
مسیرت رو تا قلب من
بیا تا قله ی باور
کنارت هرکجا باشم
برام اونجاست بام شهر
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما بانو | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
و گل بوستان نبوى،وام دار شيعه علوى،امام جعفر صادق(ع)
بر شما مبارک باد