سه شنبه ۱۵ آبان
|
آخرین اشعار ناب یوسف سیف زاده
|
ولادت امام جعفر صادق ع مبارک ای رئیس مذهب شیعه سلام اولسون سنه
وی امام عارف و عرفان سلام اولسون سنه
شیعه نون رهبری سن سن ای امام صادق
بوی عطرون دولدور دنیانی سلام اولسون سنه
مذهب جعفری عنوان گروه ورئیس دور بیزیم
ای اولان شیخ الاءمه سلام اولسون سنه
سنده آتون مکتبی نن درس الب سان
ای مدرس ومعلم اولان شیعه لره سلام السون سنه
مکتب صادق ده افزون دورت مین شاگرد رشد ادیب
جنگ و شمشیرون سنون اولدی قلم سلام اولسون سنه
وقتی افکار پلید ارتداد تاپدی ریشه او زمان
سن بیوک بیر راهنما اولدون سلام اولسون سنه
سنده اجدادون کیمی دشمن لرون چوخدی آقا
سن کلاس دینی تعطیل اتمدون هچ وقت سلام اولسون سنه
شعر از:یوسف سیف زاده
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
میلادامام صادق علیه السلام بر شما مبارک