يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر علی کیهانی (فریاد)
آخرین اشعار ناب علی کیهانی (فریاد)
|
گرچه چو پائیز پُر از زردی ام
لیک بدنبال شکوفایی ام
شور و شری نیست ولی همچنان
عاشق یک لحظه ی رویایی ام
وقت غروب آمده عمر و هنوز
در هوس روز تماشایی ام
علت خودخواهی یوسف ز چیست؟
مشتری عشق زلیخایی ام
هوش بکارم ز چه آید کنون
در طلب واله و شیدایی ام
دیده غبارین و شب آلوده من
منتظر صبح مسیحایی ام
گر بشود تا تو نگاهم کنی
می دهمت جمله ی دارایی ام
پیری و پژمردگی ام هیچ نیست
باز اگر خوب بیارایی ام
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر استاد چشمه سپاس از مهرتان پاینده باشید | |
|
استاد عزیزیان درود و سپاس حق با شماست پیروز باشید و مسرور | |
|
درود بر استاد آزاد بزرگوار، سپاسگزارم از شما مانا باشید و مسرور | |
|
درودها و سپاس پاینده باشید | |
|
درود بر شما،نگاهتان زیباست سپاسگزارم | |
|
استاد مراد بزرگوار درودتان و سپاس شاد باشید و تندرست | |
|
درودها سپاس | |
|
درودتان سپاس از مهرتان | |
|
سپاسگزارم استاد درود بر شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
خوش آهنگ