پنجشنبه ۲۴ آبان
🍁 استاد پاییز شعری از علی اکبر مجدراد
از دفتر امکلاسیکو نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ ۰۵:۲۴ شماره ثبت ۱۰۳۵۲۵
بازدید : ۱۶۲ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر علی اکبر مجدراد
آخرین اشعار ناب علی اکبر مجدراد
|
🍁استاد پاییز
استاد پاییزی🍃
برگارو میریزی🍁🍂
ابرارو سواری⛈🌧
بارون که میباری💧
زمین زنی میشه🌍
که آبیش آتیشه...🌊
بارون ببار بارون🌧🌧🌧
بارون ببار بارون💧💧💧
رو سقف این خونه🏘
رو تَنِ زخمیه زمینِ دیوونه🌍
پوشیده آسمون🌧
تنپوشی از ابرا
قلبِ زمین خیسِ🌊💙
آبیتر از دریا
چترا رو باید بست🌂
بارون و عاشقهاش👩❤️👨
باید که دریا شی
عاشقتر از موجاش...
(موجیتر از موجاش)
بارون ببار بارون🌧🌧🌧
بارون ببار بارون💧💧💧
رو سقف این خونه🏘
رو تن زخمیه زمین دیوونه🌍
پاییز ۱۴۰۰
|
نقدها و نظرات
|
ارادت استاد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.