شنبه ۳ آذر
اشک های گلگون شعری از زینب نائینی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ۱۸:۰۰ شماره ثبت ۱۰۳۵۱۵
بازدید : ۱۶۱ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب زینب نائینی
|
اشک های گلگون
آری دخیل۱ بستم من بر حریم عباس (علیه السلام)
تاجان بگیرد اینجان تا جان بگیرد احساس
هر روز و شب بگرید مهدی (روحی فداه) چو بی قراران
گلگون تر از گلستان هر لحظه گشته حساس
این انتظار و سختی سوزانده سینه را سخت
چون شیشه ای پر از خط از تکه های الماس
ای التیام دردم! ای مرهمم کجایی؟
مادر تو را صدا زد بازآ بهار هر یاس
کاین سرخوشی و شادی، گردد به این هیاهو
لیکن بر این هیاهو ما را ز غصه بشناس
۱. پناه بردن،بستن پارچه های سبز به ضریح و درب های مطهر حرم
|
|
نقدها و نظرات
|
خیلی ممنونم از وقتی که گذاشتید و نقدی که کردید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مثل تو دیگر در پهنه زمین
تکرار نخواهد شد
اما با تکرار صـلوات بر تـو،
نور حضورت را در
قلب خود احساس مى کنیم
رحلت پیامبر اعظم (ص)
و شهادت امام حسن مجتبی (ع) تسلیت باد