هوای خشک پاییزی سه سال است
که می گوید هنر رو به زوال است
زند فریاد بر ابر سیه رو
نبار اینجا چو نامردی روال است
******
چه پاییز غم انگیزی ست امسال
نبارد ابر و باران گشته بد حال
پرنده پر نزد در کشتزاران
مترسک خم شده، از غصه چون دال
******
چنان نامردمی مد گشته اینجا
هوا هم خشکسالی کرده بر پا
و گوید صاحبان قدرت و زور
فرامش کرده درد بینوا را
******
پ.ن:
پاییز
فصل دلباختگی عاشقان
و هنگامه کشت پاییزه کشاورزان
مبتلا شد به خشم باد و باران
شعر زیبایی بود ، به قول دوستان سهل و ممتنع بود
هم خوانشش روان بود و هم مفاهیم جدی و عمیقی در شعر بود
تندرست باشید قربان🌺🙏🌺