پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر منوچهر فتیان پور (راد)
آخرین اشعار ناب منوچهر فتیان پور (راد)
|
امروز عصربه خود می گفتم
کاش حس بچگی یادم نبود!
نان قندی دردستم نبود
راه بیفتم سرکوره ها
نان بگیرم درکوچه ها
چه قشنگ بود آن روزها
قانع بودیم ومهربان
اعتراضی هم نبود
اما این چند سال اخیر
غم کلافه کرده است مرا
کاش طلسم شادی می شکست !
گاهی دل زین افکار ها
می خواهد بدتر از فریاد ها
گریه کند
گاهی سیل می شکند دلم
گاهی هم گردو غبار
از همه بدتر بی عدالتی نا بکار
بدتر از ویروس لعنتی
کاش این زمان می ایستاد!
کاش می شد گریان نبود!
کاش می شدحیله پنهانی ندید !
حیف شادی نیستی!
خود بگو بی معرفت نزد کیستی؟
غم حلقه زد بردیواره دلم
هرچه داشتم بانداشت ها
یه شبه آتش گرفت
کاش می شد با یادی از کودکی شادی را از نو سر گرفت
منوچهر فتیان پور (راد)
|
نقدها و نظرات
|
قدم بر دیده نهادی جناب سیاوش آزاد بزرگوار حضورشمارا در جمع ادیبان و فرزانگان شعرناب تبریک عرض می کنم سپاسگزار مهر نگاهتان هستم | |
|
مقدمتان گل باران استاد بهروز ابراهیمیان بزرگوار سپاسگزار مهر نگاهتان هستم گوارای نگاه زیبایتان باد | |
|
بنده نوازی فرمودید استاد بهرام معینی (داریان) از همراهی همیشگی و حضور ارزشمند حضرتتان سپاسگزاری میکنم | |
|
2: از بذل توجه و صرف وقتی که برای نگارش در این صفحه نمودید سپاسگزارم استاد محمد باقر انصاری دزفولی گرامی همیشه شرمنده الطاف شما عزیزان خواهم بود درودبرقلب مهربانت | |
|
مقدمتان گل باران استاد بزرگ مهرم رضا رضوی تخلص (دود) سپاسگزار مهر نگاهتان هستم | |
|
-با سلام عرض ادب بانوی مریم کاسیانی خوش قلم نوشته های شما را می خوانم ممنون از همراهي شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و خاطره انگیز بود
مبین مشکلات جامعه