شنبه ۳ آذر
این فقط یک تهدید نیست شعری از فرهاد معارفوند
از دفتر راز تنهای نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ ۰۰:۰۹ شماره ثبت ۱۰۲۸۵۰
بازدید : ۲۱۶ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب فرهاد معارفوند
|
این فقط یک تهدید نیست
یه عمری عاشقت بودم
یه عمری تو نفهمیدی
یه عمری ریختم تو خودم
یه عمر به من می خندیدی
صد دفه کوتاه اومدم
صد دفه لج کردی به من
این آخرین باره میگم :
انقد به من نارو نزن
نزار بی خیالت بشم
خیال نکن نمی تونم
صد دفه پیچوندی منو
خیال نکن نمیدونم
درسته که سخته برام
از اون چشات دلبریدن
اما می خوامشون چیکار
وقتی نباشن واسه من ؟
این آخرین بار میگم
درسته که دوست دارم
اما اگه عوض نشی
به خدا تنهات میزارم .
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد ممنون | |
|
ممنون حتما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است
موفق باشید