سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      تقاص

      شعری از

      هاتف شهریاری

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ ۱۰:۱۷ شماره ثبت ۱۰۲۸۲۹
        بازدید : ۷۴۹   |    نظرات : ۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر هاتف شهریاری

      غلام دولت آن باغبان بذّالم 
      که ازسخاوت او منعم است این عالم
      ابوالبشر ز فسون سیب ناروا را چید
      تقاص غفلت او را بداد اقبالم
       
      #هاتف_شهریاری
      #هادی_سلیمانی
       
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ ۱۲:۲۰
      درود بزرگوار
      دو تا بیت بسیار زیبا بود
      دوبیتی نبود خندانک
      محمد رضا خوشرو (مریخ)
      سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ ۱۹:۵۸
      شعر زیبایی بود فقط سوالی داشتم خندانک
      آیا دونفره این شعر سروده شده.
      هاتف شهریاری
      هادی سلیمانی

      خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک
      خندانک
       هاتف شهریاری
      هاتف شهریاری
      شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ ۱۴:۴۸
      خیر اسم اصلی بنده هادی سلیمانی هست
      و تخلصم هاتف شهریاریه
      ارسال پاسخ
      حمید غرب
      سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ ۰۸:۴۱
      درود جناب شهریاری عزیز

      دو بیتی بسیار پر معنا و زیبایی سروده اید

      روانی به قلمتان و دستتان پر توان
      خندانک خندانک خندانک
      محمد علی رضاپور
      سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ ۱۲:۱۹
      سلام و درود خندانک
      محسن ابراهیمی اصل (غریب)
      چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ ۰۴:۰۸
      بسیار عالی خندانک خندانک
      درود بر شما خندانک خندانک خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ ۱۰:۲۰
      سلام
      قلمتون سبز
      پایدارواستوارباشید
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0