شنبه ۳ آذر
خیالی نیست شعری از علی معصومی
از دفتر مثنوی های کبود نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ ۱۳:۲۴ شماره ثبت ۱۰۲۵۴۹
بازدید : ۵۴۱ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب علی معصومی
|
خیالی نیست
دل سنگ پرآشوبت پشیمان می شود روزی
مرید آستان پاک وجدان می شود روزی
گره کردی به کار من اگر با فتنه های خود
معمای من سرگشته آسان می شود روزی
برایت قصه ای از واژگون آلاله را گفتم ؟
گُلی بالانشین سردرگریبان می شود روزی
تو از سرمستی سرشاخه های تاک می گفتی
که دامان شقایق خیس باران می شود روزی
و من غرق نگاه رقص برگ و باد فهمیدم
قمار نوبت فصل زمستان می شود روزی
نمیدانم تو هم ایمان به این ناگفته ها داری
خیالی نیست دردی را که درمان می شود روزی
سکوت خاطرات رفته بر اوراق بد عهدی
کتاب واژگان صبح پیمان می شود روزی
غروب خسته و تاریکی شب های شیدایان
شکار پنجه ی خورشید تابان می شود روزی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا سرودید