پنجشنبه ۱۷ آبان
یار اگر شعری از کبهان ژولیده انارکی
از دفتر اسیر دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۰ ۰۹:۰۹ شماره ثبت ۱۰۲۴۰۷
بازدید : ۸۲۴ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر کبهان ژولیده انارکی
آخرین اشعار ناب کبهان ژولیده انارکی
|
(یار اگر)
یار اگر زلف پریشان به سر شانه کند
عاقلان را همگی یکسره دیوانه کند
لعل لب های نگارش چو ببوسدمجنون
تا ابد شکر برآن ساغر و پیمانه کند
نرگس چشم خمار و خم ابروی کمان
رخنه ای بر دل هر عارف فرزانه کند
گره ازحلقه ی گیسوش اگر باز شود
چاره ی درد دل محرم و بیگانه کند
باغُ بستان ودمن بلبل خوش الحان را
دم به دم شاکر آن دلبر دردانه کند
تیر مژگان سیاه و لب میگون نگار
عاشقان را همگی راهی میخانه کند
دل (ژولیده) به یغما رود آخر روزی
یار اگر زلف پریشان به سر شانه کند
#_کیهان_ژولیده_انارکی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.