جمعه ۲ آذر
جهان من شعری از مانی رحمتیان
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲ شهريور ۱۴۰۰ ۱۵:۰۳ شماره ثبت ۱۰۲۲۴۹
بازدید : ۱۲۹ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب مانی رحمتیان
|
این زندگی منست
متاسفم اما تقصیر من نیست
اگر هیچ نشانی از عشق و دوستی در آن نمیبینی
خبری از آن داستان های عاشقانه نیست
به خاطر همینست که در کتابخانه ی من
هیچ رمان عاشقانه ای به چشم نمیخورد
در جهانی که من به سر میبرم
هیچ نشانه ای از ندا و معجزه نیست
نه از آن داستان های زیبا خبری نیست که در آن
خدا را ناگهان در وجودت احساس میکنی و آرامش میگیری
به خاطر همینست که در کلمات جاری از زبانم
هیچ واژه ی مقدسی نیست.
این زندگی منست
در آن هیچ طنین دلپذیری به گوش نمیخورد
پس از من انتظار نداشته باش
که موسیقی را ستایش کنم
جهانی که من میشناسم
خواب راحت در آن آرزوست
به خاطر همینست که من چنین حریصانه
به رویاهایم چنگ میزنم
و در عمق آن ها شیرجه میزنم
خدا کند که غرق بشوم .
در این حوالی
هیچ نشانی از آینده ای بهتر
هیچ نشانی از آینده ای زیبا نیست
به همین خاطرست که وقتی به من مینگری
در چشمانم هیچ نوری از امید نمیبینی .
تنها سیاهی ؛ تنها سیاهی .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
" جهان من"
لذت بردم👏