پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر مولود سادات عمارتی
آخرین اشعار ناب مولود سادات عمارتی
|
هرچه دارد او می دهد
شش ماهه پرپر می دهد
غنچه گل لب تشنه را
بدون منت می دهد!
تن را جدا، سرراجدا
خودرامطهرمی دهد !
جان برادر هم، جدا
راضی زحق او می دهد!
اذن رعنا نوردیده را
به لطف خود او می دهد!
او عاشق است و عاشقی را
چه خوب یاد امت می دهد...
|
|
نقدها و نظرات
|
درود وسپاس جناب استکی به همچنین مویدومنصورباشید | |
|
سلام ودرود وسپاس جناب خوشرو مویدومنصورباشید | |
|
درود وسپاس جناب آزادبخت متشکر در پناه حق | |
|
درود وسپاس جناب پرناک متشکر به همچنین مویدومنصورباشید | |
|
درود وسپاس فراوان استاد انصاری احسنت به شما و ذهن فعال شما درپناه حق باشید | |
|
درود وسپاس جناب راجی متشکر به همچنین مویدومنصورباشیدانشاالله
| |
|
درود وسپاس ازشمامینای عزیز متشکر | |
|
سلام ودرود وسپاس جناب دهنوی متشکرم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آیینی بسیار زیبا و با شکوه بود
اجرتان با بی بی دوعالم