جمعه ۲ آذر
زنده ای حس نکند غیر خودت حالت را شعری از علی قیصری
از دفتر عسل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ ۲۱:۵۲ شماره ثبت ۱۰۲۱۲۳
بازدید : ۱۶۲ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب علی قیصری
|
زنده ای حس نکند غیر خودت حالت را
که چسان می شکند دستِ قضا بالت را
کس به فـریاد تو یک ثانیه حتی نرسید
گرچه همسایه شنید آن همه جنجالت را
آسمـانی کــه کبود آمـده بــر رویِ سرت
بینـد از اوج ِ سیـاهی بـــــد ِ اقبــالت را
گفته بـودم کـه مگـر کــولیِ آینـــده نگر
گیـرد از قهوه یِ تـه مانده شبی فالت را
آرزوهــای ِ زیـادی بــه دلــت مانـده ولی
تا ابــد هــم نـرسی کعبــــه ی آمــالت را
بگذران روز وشبت را به عبادت که خدا
ندهــد دست ِ چپت نامــه ی اعمالـت را
عرضه کن شاعر پژمرده بـه بانو عسلت
نـم نـم ِ شعــر ِ تــر ِ جـــاری و سیّالت را
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس از حضور سبزتان شاد باشید و برقرار | |
|
درود و سپاس از حضور و حسن نظرتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خوش آهنگ و زیبا بود