جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر فرید آزادبخت(شهاب ثاقب)
آخرین اشعار ناب فرید آزادبخت(شهاب ثاقب)
|
به نام خدا
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین و علی الارواح التی حلت بفنائک
السلام علیک یا اباالفضل العباس
*****
برآستان تو عمری نشسته ام به پناهت
عنایتی تو بفرما به عاشقان نگاهت
حضور دل اگرم نیست اشک دیده نثارت
که غیبت افتد و دانی به بدر طلعت ماهت
دریغِ جان گرامی به گرمی تب عشقت
نصیب عمر و جوانی فدای چشم سیاهت
دل از هوای تو باری کجا برم به غریبی ؟
که عالمی است گروگان عاشقان سپاهت
اگرچه نیست نشانی ز خال روی تو در شهر
رواست رفتن و جُستن به خاکساری راهت
بیا که کشته ی هجرانِ عشق را نفسی نیست
رواست من که بمیرم به داغ حسرت و آهت
به غم پرستی چشمت چه سال ها که هدر شد
بدان امید که بینم به خواب گاه به گاهت !
به دادخواهی عشّاقِ دل شکسته نپرداخت
مگر حماسه ی اشکی که می چکد ز نگاهت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.