اسلام ای انکه اندر راه حق بگذشته ای از روزگار وجان خود
زانکه از بهر نجات مردمان کردی فدا تو جان و فرزندان خود
ای دو صد لعنت به ان نامردم روبه صفت که قدر تو نشناختند
که ازروی ظلم و ستم بر زاده پیغمبر حق. باختند ایمان خود
معجزه ی جوشیدن خون پاک
امام حسین در ظهر عاشورا
توجه .لطفا تا اخر بخوانید
واین مطلب را برای همگان عرضه میدارم
باشد که بیشتر مردم بشناسند امام حسین. ع .را
بنده ی حقیر درسنین ۱۲ .الی ۱۳ سالگی بودم در روستا زندگی میکردیم مادرم خدا بیامرزدش ظهر عاشورا هنگام
نماز سجاده اش راگشود که نماز بخواند ناگهان چشمش
به مهری که از تربت امام حسین علیه السلام بود افتاد که
خاک وخون شده بود انرا به همه خانواده نشا ن داد و گفت
خون امام حسین ع هر ظهر عاشورا هرجا که باشد میجوشد
این واقعیت را بنده خود دیده ام نه انکه از کسی شنیده باشم
باشد که مورد توجه کسانی قرار بگیرد علاقه به اما م
حسین دارند. وانهایکه هنوز امام حسین را بدرستی
نشنا خته.
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین علیه السلام
السلام یاشهید در راه خدا
سلام برفرزندان حسین وجمله شهیدان کرب بلا
و علی الارواح التی حلت بفنائک
فتحی..تختی ۲۴/ ۵ / ۱۴۰۰ شمسی
التماس و دعا
یا حسین شهید
یا ابوالفضل علمدار
یا زینب کبرا