سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    تنهایی

    شعری از

    امیر اصغری

    از دفتر پیر دل نوع شعر دلنوشته

    ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ۱۳:۴۱ شماره ثبت ۱۰۱۷۶۸
      بازدید : ۱۵۷   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر امیر اصغری

    فرق بزرگیست میان آنکه تنها مانده و کسی که تنهایی را انتخاب کرده است.
    بس تفاوت باشدش از عرش تا تحت ثرا
    کس نباشد با خبر جز آنکه باشد در سرا
    چون بود تنها شدن اندر میان خلق را
    وان دل بی چاره و وامانده از هر خلق را
    آن یکی را اختیارش هست و عشقی جان فزا
    این یکی تنها شد از بی مهری و جور و جفا
    خود نمی دانم چه باشد حال و هم احوال ما
    چون دلم عاشق بود، هم آیدم جور و جفا
    در عجب وامانده ام از کار و صنع کائنات
    هر چه اُفتد در دلم، آید به وقت مشکلات
    هین که ره طی کرده ام، این هستیم هی کرده ام
    خدعه کم کن ای فلک، خود کوله بارم بسته ام
    ای فلک، ای چرخ گردون زرد رویم را مبین
    این بلا خود دارمش خوش،حالِ زارم را مبین
    روزگاری یار بود اندر کنار و کائنات
    پشت هم پیمانه ام لبریز کرد از مشکلات
    از قضا اینک که یارم می کند جور و جفا
    ای فلک، ای چرخ گردون، چون کنی مهر و وفا؟! 
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۳۰
    درود بزرگوار
    بسیار زیبا و جالب بود خندانک
    امیر اصغری
    امیر اصغری
    يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۴۵
    سلام بر استاد گرامی
    سپاس از لطف شما🌹🌹🌹
    ارسال پاسخ
    محسن ابراهیمی اصل (غریب)
    سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ۱۸:۱۴
    درود بر شما خندانک خندانک خندانک
    امیر اصغری
    امیر اصغری
    يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۴۶
    درود جناب ابراهیمی بزرگوار
    زنده باشید🙏🙏🙏
    ارسال پاسخ
    لیلا گماری ( مأنوس شده با قلم)
    پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ ۰۱:۱۴
    درودها به جنابتان
    زیبا بود
    مانا باشید به مهر
    امیر اصغری
    يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۴۷
    درود و سپاس فراوان
    زنده باشید🌹🌹🌹
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0