پنجشنبه ۱ آذر
مرسده شعری از علی حمدی
از دفتر باغ آبادان و آبی نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ۲۲:۱۰ شماره ثبت ۱۰۱۷۵۵
بازدید : ۲۸۷ | نظرات : ۱۴
|
|
مرسده
سلسله ای است سلسله
زلف پریشان تو
گیسوی اسب وحشی در خم طوفان نوح
شعبده ای است شعبده
چشم فریبای تو
دو دلبر خوش فریب بر سر اسب تروی
شراره ای است شراره
لبان شیرین تو
شفای جان تشنه، شراب سرخ خوشبو
افسانه ای است افسانه
چهره زیبای تو
کتیبه ای دلفریب همچو صدای اکو
هندسه ای است هندسه
اندام موزون تو
برج بلورین عشق، سرو چمان خوشرو
مرسده ای است مرسده
جان پر از حال تو
پیوند ناز و کمال، دلبر پرهیاهو
علی حمدی - تهران ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس | |
|
درود و سپاس | |
|
سپاس | |
|
سپاسگزارم جناب فتحی عزیز | |
|
سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.