جمعه ۲ آذر
تو میدانی و من شعری از رامین خزایی
از دفتر شعر نو (سپید) نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ۰۰:۱۵ شماره ثبت ۱۰۱۶۰۸
بازدید : ۱۲۲ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب رامین خزایی
|
تو میدانی و من
خزان است این دشت و دمن
و تو میدانی و من ....
آنچه در اوج سکوتم، فریاد
آری ای دوست، فریاد مرا
تو میدانی و من ....
آنچه من داد زدم
بر در بیدادگه تو
وانچه داروغه ی تو
حکم تو و مهر تو را
بر لب بیمار من است
تو میدانی و من ....
وانچه فریاد مرا
درد مرا، داد مرا
مدفن فریاد مرا
آنچه در حلقوم من است
تو میدانی و من ....
آنچه بودم وانچه ربودی
آنچه نبودم وانچه تو بودی
من نزد تو و، تو، نبودی
آنچه در ذهن بیدار من است
تو میدانی و من ....
تقدیم به نگاه پرمهرتان
با احترام
رامین خزائی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
موفق باشید