جمعه ۲ آذر
اسلوب_صلیبی شعری از آرمان پرناک
از دفتر ☑ سپیدگاه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ ۲۱:۴۶ شماره ثبت ۱۰۱۵۶۸
بازدید : ۱۰۶۵ | نظرات : ۵۸
|
آخرین اشعار ناب آرمان پرناک
|
#اسلوب_صلیبی
به معادلات تاریخ دست نزن!
امروز را نخواهی فهمید
امّا
از نقاطِ حماسی و خطوطِ هندسیِ دوران ها
می فهمی که نه شعور،
که منشور به صلیب کشیده شد
و
هزاران سال است کتبیه ها کتمان می کنند.
__________________
آرمان پرناک
|