دوشنبه ۵ آذر
ناگهان یک نگاه شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۸ مرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۳۸ شماره ثبت ۱۰۱۴۵۷
بازدید : ۲۴۶ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
تارسیدم به آه ثبتم کرد
ناگهان یک نگاه ثبتم کرد
گرچه الوده بودم اشک شدم
توی چشم سیاه ثبتم کرد
لغزشم را گرفت نا دیده
خالص و بی گناه ثبتم کرد
چون نسیم لطیف و آب زلال
در گل و در گیاه ثبتم کرد
آب شد برف های زندگی ام
تا به خورشید گاه ثبتم کرد
آخر خط رسیده بود امید
وسط شاه راه ثبتم کرد
گاه گاهی ز خویش می پرسم
نکند اشتباه ثبتم کرد
|
نقدها و نظرات
|
سلام و دور سپاسگزارم از حسن حضور تان سر بلند باشی | |
|
سپاسگزارم جناب معصومی بزرگوار دوست نوازیتان جاودانه | |
|
بینهایت از حسن حضورتان سپاسگزارم جناب رضا پور عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
اللهُمَّ ثَبّت قولی بِ لااله الّا الله
سلام استاد ارجمند
بیکران زیبا سرودید و معناپرور
با ردیفی عالی و ارزشمند