يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر شبنم سلیمی فرد(شاعرشب)
آخرین اشعار ناب شبنم سلیمی فرد(شاعرشب)
|
✍🏻عشق ما
بگذار عشق ما ؛
تاریخ یک جهان .
یک کشور .
یک شهر را،
عوض کند !
من میخواهم تاریخ ساز
نقشه ی قلبت باشم !
میخواهم تمام کسانت
مراببینند.
بشناسند.
همین کافی ست.
عشق تمام فاصله هارا
پر میکند!
#شاعر_شب
#شبنم_سلیمی_فرد
|
نقدها و نظرات
|
دروداین عیدی که گذشت برشماهم مبارک🙏🏼🙏🏼🙏🏼 | |
|
درود و سپاس🙏🏼 برشما هم مبارک این عیدی که گذشت🙏🏼🙏🏼🙏🏼 | |
|
درود بله دقیقا همینطوره قدرت عشق بیکران هست🙏🏼🙏🏼🙏🏼 | |
|
درود و سپاس فراوان مانا باشید🙏🏻🙏🏻🙏🏻 | |
|
درود عالی نگاهید سپاسگزارم 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻💮💮💮 | |
|
درودو سپاس فراوان رقص قلمتان مانا🙏🏻🙏🏻 | |
|
درود و عرض ادب سپاسگزارم این عیدی که گذشت برشماهم مبارک⚘⚘⚘⚘⚘⚘🙏🏻🙏🏻🙏🏻 | |
|
سپاسگزارم مانا باشید🙏🏻🙏🏻🙏🏻 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
یک تفکر است
چشمهاى است که تا پایان هستى مىجوشد
کوثرى است که فنا برنمىدارد
افقى است بىکرانه و خورشیدى است عالمتاب
در یک کلام غدیر اقیانوسی بیکران است
این عید بر شما مبارک