سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      زبان سرخ

      شعری از

      سلیمان حسنی(حامی)

      از دفتر سلیمان حسنی نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۰ ۱۶:۲۱ شماره ثبت ۱۰۱۱۶۸
        بازدید : ۲۱۴   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)


      در سینهٔ‌ما حالا،صدغصه‌به‌یک‌باراست
      این روزِ غم آلوده،مانندِ شبِ تار است
      طـوفانِ بلا آمد ، بـالِ دلِ من بشکست
      درگَرد وغبارش‌دل،بدجورگرفتار است
      سـرخیِ زبـانِ من ، بـر بـاد سَـرم را داد
      ازغم چو رهاگردد،مشتاقِ‌سرِ دار است
      روزی‌چه‌صفایی‌بود آهنگ‌و نوایی بود
      آن کلبهٔ شادی‌ها ، مخروبه و آوار است
      افسوس‌که‌شادی‌مُرد ،لبخندبه‌لب‌پژمرد
      حالا دلِ جمعِ ما ،افسرده‌ و بیمار است
      کـو  خســروِ  آوازی ، کـو دلبـرِ طنــازی
      تا کوک‌کُند سازی ،افسوس‌که‌انگاراست
      بی‌حوصله و زارم،غمگین شده اشعارم 
      حرفِ‌دلِ‌حامی‌چون‌بی‌‌یاروخریداراست
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      پنجشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۰ ۱۱:۰۰
      درود بزرگوار
      غزلی ناب و زیباست خندانک
      رضا رضوی تخلص (دود)
      پنجشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۰ ۱۱:۱۹
      سلام و درود
      غزل زیبایی سرودید
      خندانک خندانک
      محسن ابراهیمی اصل (غریب)
      جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ ۰۳:۱۸
      درود بر شما خندانک خندانک خندانک
      واقعا دیگه این زندگی چنگی به دل نمی زنه خندانک
      زیبا بود سروده تان خندانک خندانک
      مسعود آزادبخت
      يکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ ۱۳:۳۸
      سلام و احترام
      بسیار زیبا بود
      درود برشما
      خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0