چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر زهرا مهدوی راد(گل یخ)
آخرین اشعار ناب زهرا مهدوی راد(گل یخ)
|
پاییز صدها تیر دارد در دل خود
از هرم آتشهای تیپا خورده ی باد
بین ِ جسدهایی که بوی نا گرفتند
دیدم گلویی بی رمق فریاد سرداد
در امتدادِ مرگِ شب باید گذشت از
دهلیزهای تنگ و تو در توی آبان
در هر زمان چندین نشان سرخ باید
آویخت بر سر دوش های هر خیابان
تا برگ های زرد پاییزی رسیدند
آمد هجوم وحشیِ سرما به یکبار
هرجا کبوترهای زخمی را کشانده
از آب و دانه خواستن تا بغضِ انکار
حالا"زمستان است و سرها در گریبان"
اینجا "هوا بس ناجوانمردانه سرد است"
چون آتش هر خانه را خاموش کردند
آواز تلخ هر قناری رنگِ درداست
در پیش چشم شور یخبندان به پا خیز
آواز آزادی بخوان همراه باران
اسفند ها را پای فروردین فدا کن
تا باز گردد شوق سبز نوبهاران
#زهرامهدوی راد
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما جناب خوشرو سپاسگزارم به خاطر لطف شما بر قرار باشید | |
|
درود بر شما جناب استکی گرامی باز هم با حضور گرم خودتان گرما بخش دل من هستین سپاسگزارم | |
|
درود بر شما جناب آزادبخت عزیز به مهر خواندید گرامی سپاسگزارم | |
|
درود بر شما جناب ابراهیمی زیبانگرید سپاسگزارم | |
|
درود بر شما خانم کاسیانی عزیز مهرتان را سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
گنجاندید .
سروده زیبایی بود
در پناه حق
🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀
🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀
🥀🥀🥀🥀🥀🥀