مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
جمعه ۲ آذر
دفاتر شعر داریوش عرفانی(محزون)
آخرین اشعار ناب داریوش عرفانی(محزون)
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
یا رب چه شد آن وعده ها ، پیمانه ها امدادها ...
گویی که طغیانی شده در کوچه باغ یادها
درگیر تشویشم هنوز ، هوشیار بودم یا که مست ؟
وقتی شنیدم جمله ی آخر شکست بنیادها
روزی نگاهش عشق بود ، مرحم به زخم سینه ام
حالا نگاهش را ببین ! سرما زده در بادها
یا رب چه می گوید به من ؟ یعنی فراموشش شدم؟
نفرین به حرف آخر و اندوه آن بیدادها
ساقی بده پیمانه ای شاید که آرامم کند
بی منت آزادم کند از هجمه ی فریاد ها
دنیا پر از نامردی است لعنت به عشق و عاشقی
یا رب سلامت داردش در بازی صیادها
"محزون" بمان در خانه ات، بیرون پر از ویرانی است
هرگز مکن یادی ز آن ، فتانه ی میعادها ...
#داریوش_عرفانی_محزون
نقدها و نظرات
سلام و درود سپاس بیکران پاینده باشید 🌹🌹🌹🌹🌹
سلام و درود استاد سپاس از حضور و خوانش سروده ام 🌹🌹🌹
سپاس بانو
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀
🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀
🥀🥀🥀🥀🥀🥀