جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر داریوش عرفانی(محزون)
آخرین اشعار ناب داریوش عرفانی(محزون)
|
جَـــــــــــهانم توی دست تـــو
نگاهــــــــم به دماونـــده ...
کــمانِ آرشـــــــو بردار
که سیـــــــــنم کوهـــی از دَرده
من و تو دست به دست هم
داریم فردا رو میــــسازیم
یه روزی از همیـــــــن روزا
جــــهانی تــازه میــسازیــــــــم ...
#داریوش_عرفانی
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود استاد استکی گرانقدر سپاسگزارم از همراهی و لطف بیکرانتون | |
|
سلام و درود استاد بانو کوهواره گرامی سپاس از حضور و کلام ارزشمندتان شاگردنوازی فرمودید 🙏🙏 عذرتقصیر بابت تاخیر در پاسخ الطافتان مستدام پاینده باشید 🌷🌷🌷 | |
|
سلام و عرض ادب سپاسگزارم جناب میناآباد عزیز⚘⚘ | |
|
سلام و درود سپاس از حضورتان جناب براهویی عزیز پاینده باشید ⚘
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عالی