الف-
با ماه/ قدیم بود که . . . /ماامروز در مریخ
ـ فردا در سوی دیگر
امروز سال 1664 هجری شمسی است
هنوز اکسیژن به قیمت بالا مبادله می شود
کالایی لوکس
راحت خلاص ات کنم برخلاف باورت
خاویار همان آب است
ولی نظم بی خانمان قوانین اجتماعی /علمی در سطح فیزیک بود
بر خلاف ماشین های پرواز هوایی
تاریکی به سرخی قدم می گذاشت
چه زود شیت تب های مجتمع به بلاک بعدی هدایت می شدند
بلاک زنجیره ای تاریخ را در بی زنجیری به عهد می گرفت
و خود سانسوری چیزی بدیح می بود
امروز مورخ 23 ام . 1664 هجری شمسی هوا موجود نیست
به ندرت مافیای انرژی اب - بروژآی تشنه را سیراب می کند
تنیدگی /آی تنیدگی/ با تو ام لعنت شوپن و َ واگنر نثار تو
که هرچه ابومحمود حامدبن خضر خجندی گفت /باید همان می شد!
-----------------------------------------
الف-
وقتی در دنیا /تمام دنیا را می گویم از جمله فضا
تنها فاصله ای قابل اتکا در این خود و حوالی زمین مان بود
و بقیه اش مانند تِرَش های ِفعل در کاربرد
اگر ما همان ثقل متبحر در احتمال تبحر نیستیم /پس چیستیم
نه !ما همانی ایم که هست ما بقی عجوباتی در اشکالی متوآهم
الف-
حالا کنار تو در موازی یک بدن
یادر بِساط انجماد تِمامی ِ یک سخن
***
شاید !میان چو دستی به مجرمانه بود
یک هیچ به تمام معنیِ/ نیست در لجن
حِل/ اَل/ حِلَل/ کهِ حِلالی ِ یحالمان شُدی
در دا به درد ِ در به درانی درون یک / سُنن
حالا کنار تو در توازیع ِ بی تُوام
یا گو! بِسان عربده در/ رَخت ِ بی ثَمن
دردا د.وباره دماوند مان بسوخت
هرگو به ِ چو سنگی شما / نمی تُوان کَمن
-----------------------------------
الف-
در ریز زیرکی زندگان به شک می نگرم و حاشیه نمی روم
--------------------------------
الف -
همه سوار شوند اتوبوس در حال ترک مبداءی بی انتها به سوی مقصدی چندگانه ولی نزدیک است .
تطهیر قرارمان نبود اما هزینه ای متحمل را گروهان مان تقبل می نماید و امید ابزاری در خدمت گرفته .
آب دهانم را قورت می دهم . دنیا کلا هزار بعدی نیز شود من در ان شناور می مانم . و تو بدان
آنقدر سر تکان می دهم که تبدیل به هِد شود .
---------------------
الف -
برگ هایم ریخت دوستان فِل بداح/ معنی کنید
اشک هایم ریخت دوستان ال وداع تدعی کنید
-------------------------
الف-
وقتی می گویم ما در دهه ای بعد از ۶۰ گیر کرده ایم درست می گویم
زیرا ما دهه ای نود میلادی را در نیرنگ زندگی کردیم درست می گویم
تو نیز درست بگو وَگرنه درست می کنم دُرست نگفت اَنت را درست
------------------------------
الف -
من در تضادِ کاملِ یک هوش! / شعر دیگرم
---------------------