پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر ایرج محرم پور(صوفی خموش )
آخرین اشعار ناب ایرج محرم پور(صوفی خموش )
|
نیامدی شقایق
نگاهم دوباره دست خالی برگشت
این بار هم
تو در خیال دیگری می رفتی
این بار هم
این چشم ها ، باید در انتظار باران بمانند
ولی شقایق
غبار پشت این خاطرات دروغ می گویند
ایمان دارم
تو باز خواهی گشت
و این شهر خاموش
روح بهاران ش را
دوباره از سر خواهد گرفت
ایمان دارم
نگاهم به دقایق نیامدنت
دگر تا نخواهد خورد
ایمان دارم
تو سکوت یخ زده این انتظار لعنتی را
خواهی شکست
ای شقایق
این بار هم
به برکت چشمان تو
این شعر را قربانی خواهم کرد
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درودها استاد.....سپاس از ارسال شعر زیبا تون ....هرچی آرزوی خوبه مال استاد | |
|
درودها استاد عالیقدر....سپاسم از این همهمهر مهربانی | |
|
سلام و درودها مهر بانو ...سپاس بی پایان | |
|
درودها...سپاس بی پایان | |
|
سلام و درودها ....سپاس بی پایان | |
|
سلام و درودها مهر بانو ....سپاسم از مهر تان | |
|
سلام و درودها استاد بانو ....سپاسم ....از مهر تان | |
|
سلام و درودها ....سپاسم از مهر تان | |
|
درودها ....سپاسم از مهرتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
فریاد ها از پس ناله ها کوبیده شدند
و از راه های بیراه مسیری هموار که
نه مسیری ناهموار را رد شدند
تا چشمان بی فروغ من دو باره
تو را
از روی روزها و زیر شبها رویت کنند
سپاس ای شقایق که با من هستی
🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀
🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀
🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀
زیبا بود بزرگوار درودها
🥀