دوشنبه ۵ آذر
نورِ وجودت شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۰ ۰۶:۱۵ شماره ثبت ۱۰۰۸۲۵
بازدید : ۱۲۸ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
نورِ وجودت
دیگر با بودنِ تو
غم ، همه معنایش رفت
دیگر شادی جلوه کرد
رنج ، همه معنایش رفت
دیگرخنده های تو
خستگی ام را می کُشد
دیگر به لطفِ همه لبخندت
دردهای بدونِ درمان
همه شان گریخته ، معنایش رفت
دیگر آغوشِ من
آرامشِ خواب دارد ، با بودنِ تو
همه لذتهای دنیا به هجومی آمد
همه ناکامی مُرد
همه نادانی رفت
من که هیچ بودم و خالی
پُر شدم از عشقت
همه نفرت و تحجر
همه معنایش رفت
تو ای زیبا ! چه محشری تو
ای معجزه ی زندگی ام
همه خوبی ها ، با بودنت آمد
همه زشتی ها و تاریکی
با آمدنِ نور وجودت همه رفت
بهمن بیدقی 99/5/7
|
نقدها و نظرات
|
با سلام وعرض احترام استاد بزرگوار سپاسگزارم از لطفتان | |
|
با سلام وعرض احترام آقای ابراهیمی بزرگوار سپاس
| |
|
با سلام وعرض احترام استاد بزرگوار سپاسگزارم از لطفتان زنده باشید ، در پناه حق | |
|
با سلام وعرض احترام آقای آزادبخت بزرگوار سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مناجاتی بسیار زیبا و دلنشین بود
عارفانه
موفق باشید