جمعه ۲ آذر
نیمه ی خاکستری مغزم شعری از دانیال فریادی
از دفتر نرگس های سوخته نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۰ ۱۵:۲۴ شماره ثبت ۱۰۰۵۸۷
بازدید : ۴۵۷ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب دانیال فریادی
|
تنهایی
ثمره ی
مصیبت ادمهاست!
کاش سنجاقک ها
فرصت خواب دیدن داشتند!
دودکش خانه ی همسایه
مشوق های رنگی پس می دهد!
حرمان
پروانه ای شد مصلوب
لای کتاب اندیشههای نسل من
خلوت گاه شیطان
پشت گاراژ مغز ادم هاست
من
پرتاب شد م
از اغاز
به هپروت خواب هایم
ستاره ی عطارود
هر شب خواب مومیایی
هفت هزار ساله می بینند!
اعلام خستگی
چشمانم
در طول فراغت
نیمه ی خاکستری مغزم را کوک کرد!
جام عاصی شراب
کنار
خسوف های طولانی!
لذت بخش است!
و
بیدق های سفید
نشانه ی تسلیم نیست!
با تشکر
دانیال فریادی
با نقد خویش راهگشا باشیم
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام دوست من ممنون از نقد شما درست مبگوید مخاطب باید با شعر رابطه برقرار کند ولی در این شعر پراکتدگی فراوان است اولش خودم در پیامی گفتم ولی بعدش شعرهای اتقدر روان است که دیگر ان را شعر نمیخواند حالا در بداهه که دیروز گفتنم ساده روان است ولی در کل خودم دوست دارم بیشتر شعر هام بوی فلسفه و عرفان دهد در هر صورت ممنون ار نقد زیباتان و راهنمای تان سلامت باشید و شاد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خدمت شما شاعر عزیزو گرامی
بسیار بسیار عالی بود
لذت بردم
قلمتان همواره سبز
لحظه لحظه های دلتان شاد
روزتان خوش و خرم
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘