چنین گفت روزی پدر با یگانه پسر
زکر دار بگذشته و حال بنما ی حذر
چو بد کرده ای انتظار از محبت مدار
نهالی تو بنشان که بر مردم ارد ثمر
تو که از حال بیچاره مردم نداری خبر
چگونه زنی لاف خوبان در این ره گذر
رو از فیض جامی ز ا هل محبت به بر
کهاخر تورا جز محبت به مردم نباشد ثمر
فتحی .تختی..۱۲ /۴ ۱۴۰۰ شمسی
التماس ودعا از عزیزانو سروران
برحق مریزان و گرفتاران
امین یا ربالعالمین
بسیار زیبا و آموزنده بود