به به که سبط مصطفی آمد به دنیا یا علی
جانم حسین جانم حسین زیبای زیبا یا علی
خیل ملک با عرشیان قنداقه اش تا آسمان
آمد عزیز فاطمه فرزند زهرا یا علی
نوباوه ی باغ رسول آن غنچه ی باغ بتول
قران ناطق شد نزول آمد شکوفا یا علی
آمد عزیز مصطفی مه منظر و بهر شفا
به به حسین آمد حسین مظلوم و آقا یا علی
آقای هر پیر و جوان عشق جوانان جنان
قربانی آن گیسوان پاک و مبرا یا علی
به به که ماه آسمان از قامت آقا کمان
خورشید خندان جنان گل گونه سیما یا علی
آمد حسین عشق و وفا تا گنبد عرش خدا
به به که حوران و ملک محو تماشا یا علی
شیر خدا باب حسن ماه شبستان یا علی
هم حیدر و خیبر کن و بابای مولا یا علی
زهرا به دل شوق حسین محو تماشای حسین
به به عزیز فاطمه بهر تسلا یا علی
آمد حسین تا جان فدا سازد به دین مصطفی
قنداقه ی خون خدا عرش معلا یا علی
رویش علی خویش علی دلداده ی مویش علی
مهتاب ابرویش علی رفته به بالا یا علی
تا کربلایش قلب من هر لحظه کفتر یا علی
قربان عباس و حسین آن شاه والا یا علی
جانم به قربان حسین دستم به دامان حسین
بهر شفاعت آمدم با شور و غوغا یا علی
...
تولدت مبارک آقای مظلوم
...
مهدی بدری(دلسوز)