روز و شبم کردی حرام ای بی وفا شرمی بکن
ما را تو رنجاندی مدام ای بی وفا شرمی بکن
کردم دعا سوی خدا شاید که دل یابد شفا
آخر نبودی التیام ای بی وفا شرمی بکن
ای بی خبر از حال دل آخر چرا با او چنین
کارم گذشت از انتقام ای بی وفا شرمی بکن
دل را تو را محض خدا راحت کن از این ماجرا
دیگر مکن بر من سلام ای بی وفا شرمی بکن
از من گذشتی تا کجا رفتی مرا کردی رها
جرمم کدامین و کدام ای بی وفا شرمی بکن
از آب و گِل بودی ولی دل را تو کردی مبتلا
تنها شدم در ازدحام ای بی وفا شرمی بکن
ای بی حیا آخر چرا کردی ستم بر من روا
افتاده ای بودم به دام ای بی وفا شرمی بکن
دنیای من بودی ولی آخر شدی از من جدا
صبح امیدم گشته شام ای بی وفا شرمی بکن
دیگر نمی گویم بیا چون رفته ای راه خطا
دیگر مبر از من تو نام ای بی وفا شرمی بکن
کردی بنا مهر و وفا اما چرا جور و جفا
آخر وفایت بی دوام ای بی وفا شرمی بکن
ای آشنا روز جزا گیرم گریبان تو را
دیگر نمی گویم کلام ای بی وفا شرمی بکن
...
مهدی بدری(دلسوز)
قلمتان نویسا
🌹🌹🌹🌹🌹