سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    یار سرگشته

    شعری از

    مهدی ملکی الف

    از دفتر اشعار مهدی ملکی الف نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ جمعه ۴ تير ۱۴۰۰ ۱۷:۴۱ شماره ثبت ۱۰۰۲۳۲
      بازدید : ۱۰۵   |    نظرات : ۷

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    بس که زیبا شده‌ای محو تماشای توام
    شاعر منظره‌ی دلکش سیمای توام
    تو نباشی قلمم غرق پریشان حالی‌ست
    عاشقم باش که دیوانه و رسوای توام
    ساحلم موج خروشان تو را می‌خواهد
    شک نکن عاشق آرامش دریای توام
    در تماشای تو مجنون شده‌ام بار دگر
    یار سرگشته‌ی افسانه‌ی زیبای توام
    عطش عشق بلاخیز تو در من جاری‌ست
    ای که دیوانه‌ی بوسیدن لب‌های توام
    باز لبخند بزن تا که غزل خوان بشوم
    لحظه‌ی وصف لبت شاعر شیدای توام

    شاعر: مهدی ملکی الف
    ۵
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    يکشنبه ۶ تير ۱۴۰۰ ۰۸:۵۵
    درود بزرگوار
    مثل همیشه غزلی ناب و زیبا بود خندانک
    بهروز ابراهیمیان
    يکشنبه ۶ تير ۱۴۰۰ ۰۶:۳۰
    درود بر
    شماشاعرگرانمهر بسیار زیبا سروده اید خندانک خندانک
    بهنود کیمیائی
    يکشنبه ۶ تير ۱۴۰۰ ۰۸:۳۴
    درودها




    ⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
    محمد جواد عطاالهی
    يکشنبه ۶ تير ۱۴۰۰ ۱۲:۵۵
    سلام و درود فراوان دوست عزیز
    بسیار زیبا و دلنشین بود
    قلمت ماندگار
    خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک
    خندانک
    شعله(مریم.هزارجریبی)
    يکشنبه ۶ تير ۱۴۰۰ ۱۸:۱۷
    درود جناب ملکی
    زیبا سرودید
    برگ زندگیتان همیشه سبز خندانک خندانک خندانک
    مجتبی شهنی
    يکشنبه ۶ تير ۱۴۰۰ ۲۰:۰۸
    درود فراوان
    بسیار بسیار
    زیبا و عالی
    بود خندانک
    محسن ابراهیمی اصل (غریب)
    دوشنبه ۷ تير ۱۴۰۰ ۰۴:۲۹
    درود شاعر گرامی خندانک خندانک
    غزلی زیبا از شما خواندم خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0