سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    تو ای من

    شعری از

    شیما عجاج

    از دفتر به هیچ کس نگو... نوع شعر مثنوی

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ تير ۱۴۰۰ ۰۱:۵۹ شماره ثبت ۱۰۰۱۴۲
      بازدید : ۱۷۶   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر شیما عجاج

    تو ای من، دشمن تاریخی من
    تو ای بانی‌‌‌ ِترس و تلخی من
    بگو از من دگر ای من چه خواهی؟
    کجایم برده ای جز این تباهی؟
    مرا از خود به در ای من، تو کردی 
    مرا اشفته تر ای من، تو کردی
    تو ای من، تو مرا تنها نمودی
    مرا یاغی و بی مأوا نمودی
    شدم بیمار و بی کاشانه از تو
    شدم بی یار و بی هم خانه از تو
    مرا ای من، به رسوایی کشیدی 
    هوای مرگ را در من دمیدی
    مرا سوزاندی ام در بی نوایی
    کشاندی ام تو تا بی درکجایی
    نه از من نیست راهی و فراری
    ندارم هیچ جز این بی قراری
    برو از جسم من ای تو منِ من
    رهایم کن از این جان و از این تن
    دریغی نیست از افتادن برگ
    درود و افرین بر خالق مرگ
    ۶
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    پنجشنبه ۳ تير ۱۴۰۰ ۱۰:۴۱
    درود بانو
    عجاج
    فلسفی بسیار زیبا و پر معنی است خندانک
    مریم محبوب
    پنجشنبه ۳ تير ۱۴۰۰ ۰۹:۰۲
    درود بانو خندانک

    درود براندیشه زلالتان خندانک

    خندانک
    سعید صادقی (بینا)
    پنجشنبه ۳ تير ۱۴۰۰ ۱۳:۳۵
    سلام و درود خیلی جالب بود
    مرسی از آفرینش این اثر خندانک
    مجتبی شهنی
    پنجشنبه ۳ تير ۱۴۰۰ ۲۱:۳۹
    درود فراوان بانو گرامی
    بسیار
    زیبا
    بود خندانک
    محسن ابراهیمی اصل (غریب)
    جمعه ۴ تير ۱۴۰۰ ۰۵:۲۷
    درود بر شما خندانک خندانک خندانک
    سارا (س.سکوت)
    جمعه ۴ تير ۱۴۰۰ ۱۵:۴۹

    برو از جسم من ای تو منِ من
    رهایم کن از این جان و از این تن
    دریغی نیست از افتادن برگ
    درود و افرین بر خالق مرگ

    درودتان نازنین بانو خندانک
    بسیار زیبا
    موفق باشید وپیروز خندانک
    خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0