شاه خراسان
پر کشیده مرغِ دل ، بر وادی شاهِ خراسان
کرده عشقش قلبها را ، واله و شیدا چه آسان
کعبه ها من دیده ام ، در بارگاهِ قدسی او
می کشاند هر دلی را ، کعبه ی عشقش ز هر سو
قلبهای زائرانش ، گشته لبریز از صفایش
واژه ها در حیرتند از ، مهربانی و وفایش
بوی افلاک و ملائک ، می دهد صحن و سرایش
مهر و رأفت می فشاند ، پرتوِ گنبد طلاییش
خیل یاران بی محابا ، بر ره و کویش روانند
تا که در دانشگهِ او ، درس نیکویی بخوانند
زائران هرکس به نوعی ، با دلی زار و پریشان
می گشایند عقده ی دل ، در رواق و بابِ ایشان
آن یکی می گوید از او ، از کَرَمها و عنایت
این یکی می خواهد از وی ، رمز و راهِ با سعادت
آن یکی می گوید از دل ، رازِ خود با حال دلخون
این یکی می نالد از خود ، با نوای زار و محزون
آن یکی کرده دعاها ، بهرِ بیمارانِ افزون
این یکی کرده دعایی ، تا جدا گردد ز افسون
هر کسی راز دلش را ، فاش کرده نزدِ حضرت
تا نماند از تمامِ ، مهر و الطافش به حسرت
زائرانش را چه گویم ، مثل امواجِ خروشان
عشق حضرت لانه کرده ، در دلِ دریای جوشان
بنده ام در بِین آنانِ ، قطره ای هستم ز دریا
رازِ خود را باز گویم ، بر امام و شاه و مولا
گویم از عرضِ ارادت ، بر امامِ مهربانی
گویمش برمن ببخشا ، معصیت تا می توانی
گویمش عشق تو دارم ، گرچه عاصی هستم اکنون
راز دیدارت عطا کن ، من ز عشقت مستم اکنون
بار الها عشق (احمد) ، بر امامش بیش گردان
قلب دشمنهای او را ، از تباهی ریش گردان
سلام و درود استاد ارجمند
عیدتان مبارک
زیارت تان قبول حق
زیبا و دلنشین سرودید ماجورباشید و نایل به زیارت
التماس دعا
سلامت باشید و شاد