جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر ایرج محرم پور(صوفی خموش )
آخرین اشعار ناب ایرج محرم پور(صوفی خموش )
|
ای شقایق
در این فقر عشق
انگار این بار باید
عشق بازی برگ و باد را آرزو کرد
و تو را به باران سپرد
و به بادها
و به نسیم های خوش بهاران
و برترین بیت شعرم را
باید به تو هدیه کرد
ای صوفی
تو کجای این عشق زاده شدی
و کجای این عشق زیستی
و کجای این عشق خواهی مرد
لاف می زنند این واژه ها
فریب ت می دهند این واژه ها
این ها همان واژه های هستند
که دیروز آیدا را نگه داشتند
تا شاملو را بسازند
و امروز هم
ثریا را بردند
تا شهریار را بکشند
|
نقدها و نظرات
|
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 درودهااستاد عالیقدر .. سپاس از مهرتان 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
| |
|
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 درودها.... سپاس از مهرتان 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 | |
|
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 درودها.... سپاس از مهرتان 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 | |
|
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 درودها.... سپاس از مهرتان 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 | |
|
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 درودها.... سپاس از مهرتان 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 | |
|
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 درودها.... سپاس از مهرتان 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 | |
|
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 درودها.... سپاس از مهرتان 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 | |
|
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 درودها.... سپاس از مهرتان 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 | |
|
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 درودها.... سپاس از مهرتان 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 | |
|
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 درودها.... سپاس از مهرتان 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شورانگیز و زیبا بود