سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        پست های وبلاگ

        شعرناب
        نوترینو - اين مقاله را حتمن بخوانيد
        ارسال شده توسط

        طارق خراسانی

        در تاریخ : جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۳ ۱۱:۰۹
        موضوع: آزاد | تعداد بازدید : ۱۰۰۲ | نظرات : ۱

        عكس  اينجانب و زنده ياد حضرت مسعود رياضي كرمانشاهي پير و استاد معنوي ام كه هر آنچه آموخته ام در محضر آن بزرگمرد بوده است.
        تئوری بی نهایت  شعور و توانايي در بی نهایت ذره  را براي اولين بار حدود ده سال پيش بنده در كتاب چشم سوم نگاشتم  و در اسفند سال ١٣٩٠ آن كتاب به چاپ رسيد و تنها مدرك حقير از مالكيت بر اين تئوري مي باشد ، تئوري بي نهايت شعور و توانايي در ذره  مي گويد : «هرچه ذره ريز گردد ذره ي به دست آمده باشعور تر و تواناتر از ذره ي قبلي خواهد بود» اثبات آن هم ساده است ويروس يا عامل  ايدز قد و قواره اش يك انگستروم است يك ده ميليونيم ميلي متر اين ذره ي ناچيز در داخل خود پنج جاسوس دارد كه به كد هاي ٣٢ و ٣٤ و... غيره نام گذاري شده اند و هنگامي كه جناب ايدز مي خواهد به سلولي حمله كند ابتدا جاسوسان خود را راهي سلول كرده و وقتي آنان اطلاعات لازم از توانايي هاي سلول را به ايدز دادند جناب ايدز ناگهان تغيير "ماهيت" داده و به سلول حمله و آن را متلاشي مي كند در امريكا ٧٥ نفر زن و مرد را كه در محيط آلوده ي ايدز بسر مي برده و دچار بيماري ايدز نشده بودند را شناسايي و بعد از آزمايشات دقيق متوجه مي شوند كه سلول اين افراد اطلاعات غلطي از توانايي هاي خود به جاسوسان ايدز داده اند.
        پس مي بينيم كه هر چه ذره ريز گردد شعور و توانايي ذره خُرد تر از قبلي بيشتر مي باشد و بر مبناي تئوري بينهايت ذره ي زنده ياد دكتر حسابي كه بدان مردِ علمي سال شناخته شد ذره را مي توان تا بي نهايت تجزيه كرد لذا آخرين ذره داراي شعور و توانايي بي نهايت است.
         حال در ادامه اين بحث می خواهم در باره ی "نوترینو ها [1 ]" از بعد معنوی صحبت کنم  قبلا دانشمندان بعلت خطای اندازه گیری سرعت  نوترینو ها را فراتر از سرعت نور تشخیص داده بودند که بعد ها متوجه اشتباه خود شدند در «تئوری بی نهایت شعور  و توانایی در بی نهایت ذره»  که تعریف آن ساده می باشد و دوستان متوجه آن شدند ، با توجه به این تئوری نوترینوها باید بسیار باهوش و توانا باشند ، نوترینوهایی که از زمین و یا از پیکر ما به سوی فضا پرواز می کنند آنچه را که رویت می کنند را به نوترينوهاي ماقبل خود منتقل مي نمايند(ماسمیعیم و بصیریم و هُشیم - مولوی از زبان ذرات سروده است) زیرا آنان  دارای امواجی لطیف هستند که سرعت آن امواج قطعاً از سرعت نور  بیشتر باید باشد تا بتوانند اطلاعات کسب شده را  به مغز انسان سريع برسانند  و یا عاملی دیگر در این ماجرا نقش دارد که ما از آن بی خبریم ،  پیش بینی های "نوستر آداموس" و افرادی مانند او را باید هنر شعور و توانایی و اطلاع رسانی  نوترینوها  دانست ، همگان می دانند که زمان وجود ندارد و صرفاً آن یک فرض و موضوع قراردادی برای حل مسایل است ، در اینصورت گذشته و آینده ای وجود نخواهد داشت و ما در "حالِ بی نهایت" و یا "آنِ بی نهایت"بسر برده و در حرکت هستیم ، دوری از زرق و برق های دل فريب دنيا و کم کردن آرزوها اصولا باعث آرامش روح و روان فرد می گردد و آشفته حالی را از انسان دور می سازد ، در این صورت است که مغز  می تواند دیدنی ها  و شنیدنی های نوترینو ها را پردازش و ما تصاویر و اصوات ارسال شده را دیده و بشنویم.
        آذر 1393 طارق خراسانی
        [ 1 ] 
        خورشید در هر ثانیه ۱۰۳۸×۲ نوترینو از خود صادر می‌کند.
        در هر ثانیه از هر سانتی‌متر مربع زمین، در حدود ۶۵ میلیارد (۱۰۱۰×۶٫۵) نوترینوی
        خورشیدی عبور می‌کند. اما این باران بسیار عظیم از دید انسان‌ها پوشیده‌است!
        بدن ما در حدود ۲۰ میلی‌گرم پتاسیم ۴۰ دارد که تولید اشعه رادیواکتیو بتا می‌نماید. در نتیجه ما بدون اینکه خود بدانیم، روزانه در حدود ۳۴۰ میلیون نوترینو صادر می‌کنیم. به این ترتیب آنها با سرعت نزدیک به سرعت نور از ما خارج می‌شوند و تا پایان جهان به سفر خود ادامه می‌دهند.
        تخمین زده می‌شود که در حدود ۳۳۰ نوترینو در هر سانتی‌متر مکعب از کائنات وجود دارد، به عبارتی ۳۳۰ میلیون در هر متر مکعب. این عدد بسیار بزرگی است. جهت مقایسه، بطور متوسط نیم پروتون در هر متر مکعب از کائنات وجود دارد. به این ترتیب تعداد نوترینوها نزدیک به یک میلیارد برابر تعداد پروتون‌ها است. 

        ارسال پیام خصوصی اشتراک گذاری : | | | | |
        این پست با شماره ۴۸۴۷ در تاریخ جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۳ ۱۱:۰۹ در سایت شعر ناب ثبت گردید

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0