جمعه ۲ آذر
تنهایی ها شعری از خالد بایزیدی(دلیر)
از دفتر دل مویه نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ ۱۳:۱۵ شماره ثبت ۹۹۷۳
بازدید : ۶۱۴ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر خالد بایزیدی(دلیر)
آخرین اشعار ناب خالد بایزیدی(دلیر)
|
چهارشعراز:خالدبایزیدی-دلیر
تنهایی
گاه درتنهایی
خودراپنهان می کنم
شش میلیاردانسان نیزانگار
برای رفع تنهایی
کفایت نمیکند!
آه که دراین ازدحام
چقدر
تنهایم....
..............................................
2-
عکس تنهایی
کاش می توانستم
ازتنهایی هایم
عکس بگیرم
تاببینم:
کدامیک تنهاترند
...............................................
3-
تنهایی
من فقط
نتهائی هایم را
سرودم
تنهایی که
دوستان دوران
کودکی من اند
...............................................
4-
غم هم غمی دارد
غم.
تمام وجودم را
فراگرفته
هرشب
تاشباهنگام
بامن نشسته
سپس هردوخسته.خسته
باهم درازمی کشیم
سپیده دم نیز...
بابانگ خروس
ازخواب برمی خیزیم
می گویم:
توچراهمه وقت بامنی
می گوید:
منم غمی دارم
غم تنهایی ؟!
.............................................
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.