سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        روح لولیده

        شعری از

        مهرداد آدینه

        از دفتر من در این آبادی نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ ۰۲:۳۸ شماره ثبت ۹۹۳۹۰
          بازدید : ۱۸۹   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مهرداد آدینه

        سردسلول غریبیست،غزل زندانم
        نیست در شعر تَرَم عزم بیان،میدانم

        من مسلمان دروغم که پس از رسوایی
        دینِ من رفت ز مُشتم‌ و فقط انسانم

        بمب بیروت به جانم زد و بیدارم کرد
        در پذیرفتن هر فاجعه چون لبنانم..
        آخر قصه یتان خوش ک دگر رستم نیست
        خار شغّاد فرو شد به دلِ دستانم

        عمق این فاجعه را شهر خزان میداند
        من،غم انگیزی آبان به تن تهرانم..

        آرزوهای مرا در دل شب میسوزاند
        روح لولیده من بین دو انگشتانم....
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        محمد مهدی بخارائی
        دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۲۳
        زیباست خندانک
        درود فراوان بر شما بزرگوار خندانک خندانک
        فاطمه افکن پور
        دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۲۶
        درود
        قلمتان سبز و مانا باد.🍃🌹🍃
        طوبی آهنگران
        دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ۱۴:۳۷
        سلام بزرگوار
        زیبا ست شعر تان
        دورود بر شما
        سارا (س.سکوت)
        دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ۱۵:۱۳
        درودبرشمابزرگوار
        زیبا نگاشته اید
        موفق باشید خندانک
        مجتبی شهنی
        دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۲۸
        درود فراوان
        بسیار بسیار
        زیبا و عالی
        بود🌺
        ابوالفضل زندیه شاهین
        جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ ۱۵:۰۱
        بسیار زیبا و عالی

        چقدر زیبا بود
        به به
        از معدود قلم هایی ست این قلم که در این سایت دوست دارم
        پیروز و موفق باشید خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0