چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر لیلا موسوی پناه (آویشن)
آخرین اشعار ناب لیلا موسوی پناه (آویشن)
|
پاییز#
لابه لای خش خش زرد پاییزی
نفس هایم را
دست بید مجنون می دهم
کمی آن طرف تر
کنار تکه سنگی
به تماشاخانه ی
انعکاس زرد روزمرگی
می نشینم
پاییز را با همه ی شاعرانه هایش
شعر می کنم
قاف و لام و میم را
دست می گیرم
و تلفیق جادوی رنگهایش را
طرح می زنم
لابه لای خش خش زرد پاییزی
روبه راه می شوم
از دمنوش زندگی
دال را بامیم ترکیب
و بیرون می کشم
بی وزنی را داد می زنم
باد را
هم صداتر از همیشه
در آغوش می گیرم
و آرام چشم می بندم.
لیلا موسوی پناه#آویشن
|
نقدها و نظرات
|
درودها بزرگوار سپاسگزارم از محبتتان سلامت باشید | |
|
درودها جناب شهنی بزرگوار سپاسگزارم از آیین مهر اندیشتان مانا باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود