سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 16 آبان 1403
    5 جمادى الأولى 1446
    • ولادت حضرت زينب سلام‌الله عليها، 5 هـ ق، روز پرستار و بهورز
    Wednesday 6 Nov 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      چهارشنبه ۱۶ آبان

      روزی دلتنگ میشوی و قلب من نیست دگر

      شعری از

      محمدمهدی شاه بهرامی

      از دفتر دلِپُر.. نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۲۱:۴۴ شماره ثبت ۹۸۸۷۰
        بازدید : ۲۴۲   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر محمدمهدی شاه بهرامی

      روزی دلتنگ میشوی و قلب من نیست دگر
      ارزوهایش به گِل رفت و دگر نیست دگر
      آن برایت میتپید و تو ندیدی تپشش
      بی قرارش میشوی و آن دگر نیست دگر
      چه بلاهایی به روزگار آن آورده ای !
      شانس آورد که چشَش بست و دگر نیست دگر
      سر به روی خاک خیسش میگذاری و هنوز
      چشم هایش بسته است چون آن دگر نیست دگر
      میزنی دم از نگاه هایی که پس انداختی
      اما نیست راهی دگر چون آن دگر نیست دگر
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۴۵
      درود بزرگوار
      دلنوشته زیبایی است
      قافیه نداشت؟ خندانک
      محمدمهدی شاه بهرامی
      محمدمهدی شاه بهرامی
      سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ ۰۱:۴۹
      ارادت استاد ؛ دلنوشته ای بیش نبود🧡
      ارسال پاسخ
      مجتبی شهنی
      شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۲۲:۰۱

      درود فراوان
      بسیار بسیار
      زیبا و عالی
      بود🌺🌸🌺
      محمدمهدی شاه بهرامی
      محمدمهدی شاه بهرامی
      سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ ۰۱:۴۹
      مخلص شما استاد🧡
      ارسال پاسخ
      بهروز ابراهیمیان
      دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۱:۴۹
      بسیارزیباسرودید شاعرگرانمهردرودهاقلمتان همچنان توانا خندانک
      مسعود میناآباد  مسعود م
      دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۲:۱۶
      درود بر شما
      ------------
      خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      6