پنجشنبه ۲۴ آبان
وای به من شعری از سمیرا عاشوری
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۰:۰۰ شماره ثبت ۹۸۶۳۴
بازدید : ۱۹۸ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب سمیرا عاشوری
|
افکاری غوطه ور
ماسه های روان
بن بستی که مرا می خواند
دگرنه شروعی نه پایانی
نه آسمان پرفروغی
نه حال بی حالی
نه جاودانگی
من هستم وعشقی بی بال
چشمانی بی تاب
صبری به گل نشسته
وهوای بی نفس
هرگزفراموش نخواهم کرد
آنگاه که درمیان بیشه زاری بیم ناک
رهایم کردی به حال خویش
سردرگم غریبانه
دوردست هارامی نگریستم
آرام آرام ردپایت درساحل ذهنم محوگردید
خاطره ای گریزان
عاشقانه ای ناتمام
هجوم سیاهی قلبت
روحی ازجسم خارج شده
مرگ تدریجی رویاهایم...
|
|
نقدها و نظرات
|
خیلی ممنون از شما استاد بزرگوار | |
|
درود برشما بانو بزرگوار | |
|
خیلی ممنون درود به شما | |
|
سلام درود به شما لطف دارید | |
|
خیلی ممنون از لطف تون بزرگوار | |
|
متشکرم از شما بزرگوار | |
|
عید شماهم مبارک.خیلی ممنونم لطف دارید بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و پر احساس بود